life must goes on,...

lyndamz-lynda.blogspot.com

Sunday, October 16, 2011

sentiasa di hatimu

sudah lama aku tak uopdate  ceritaku di dalamnya,...terlalu sibuk kah aku ni???????????rasanya tak juga,..hmmmm tapi rutin hrianku macam kartun ,...mana taknya,..pagi2 hantar anak ke sekolah dan  nursery,jam 1 balik ambik,sedia makanan kalau perlu angah aku suapkan,..kalau tak alamak tak makanlah anakku itu,..abang pula watching tv sambil makan,..habis tu pukul berapa nak p KAFA,..mula lah aku naik hantu,...sekali aku naik hantu,..anak2ku dah tahu akibatnya,.l.pukul 2 aku masuk kerja balik,..pukul 5 ambil yang nursery,...pas tu yang p KAFA pula,..betul2 sampai rumah 6 petang,..mulalah macam kartun,..masa tulah nak mengemas,....masak,...then siap anak2 ke tuisyen,....habis tuisyen pula 10 malam...sekali fikir,..fix sungguh masa anak2ku,...tapi kalau tak macam tu nak main 24 jam,...

2 comments:

  1. gtulah aku pom..nak berblog mmg kena pandai2 curi masa..janji dapat tulis..bia org tak baca pom hahaha..lebih pada kepuasan sbnrnya..

    ReplyDelete
  2. samalah kita sye,..lain kali kita leh on view semula,...aku sekadar puaskan hatiku,...

    ReplyDelete